Vianoce sú pre e-shopy zlatou baňou
Takmer polovica zástupcov e-shopov na Slovensku očakáva, že ich obrat sa v predvianočnom období zvýši o viac ako 20 %. Zároveň sú presvedčení, že nadchádzajúce sviatky im prinesú ešte vyššie obraty, ako tie minulé. V roku 2018 slovenské e-shopy najviac prostriedkov vložili do propagácie, najvyšší dopyt zaznamenávajú práve v čase Vianoc a pri investícii do online reklamy. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu, ktorý po tretíkrát zrealizovala spoločnosť KPMG v spolupráci s agentúrou ui42.
Zvýšenie obratu v čase Vianoc očakáva deväť z desiatich slovenských e-shopov. Štyria z desiatich respondentov sa dokonca v prieskume vyjadrili, že očakávajú zvýšenie obratu počas týchto Vianoc oproti minuloročným o viac ako 30 %. Vianočné sviatky sú považované predstaviteľmi e-shopov za top faktor, ktorý zvyšuje dopyt po ich tovaroch a službách. Vyjadrilo sa tak 36 % opýtaných. Na druhom mieste sa umiestnila tzv. PPC reklama, teda online reklama, kde zadávateľ platí za klik na stránku promujúcej spoločn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH