Zuckerberg chce zmeniť priority Facebooku. Budúcnosť vidí v súkromných správach aj keď z nich nemá biznis
Je jasné, že Facebook si cení súkromný messaging. V roku 2014 zaplatil 19 miliárd dolárov za WhatsApp a jeho vlastná služba Messenger má už viac ako 1,3 miliardy používateľov. Mark Zuckerberg nedávno objasnil, že zasielanie súkromných správ nie je len dôležité pre budúcnosť Facebooku, ale je to budúcnosť Facebooku.
Vo svojom blogovom príspevku uviedol, že súkromný messaging bude čoskoro najpopulárnejší spôsob, ako ľudia interagujú na produktoch Facebooku. „Keď sa zamýšľam nad budúcnosťou internetu, verím, že súkromná komunikačná platforma bude ešte dôležitejšia ako dnešné otvorené platformy,“ píše Zuckerberg. „Očakávam, že budúce verzie Messengera a WhatsApp sa stanú hlavným spôsobom komunikácie ľudí v sieti Facebook.“
Je to veľmi dôležité tvrdenie, pretože naznačuje odklon od toho, čo urobilo Facebook masívnou globálnou silou. Navyše prichádza v čase, keď je spoločnosť vyšetrovaná v súvislosti s problematickými postupmi pri ochrane osobných údajov, ktoré umožnili zdieľanie alebo ukr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH