ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

dTest: Riešenie sťažnosti na WhatsApp – sklamanie pre spotrebiteľov

Tlačové správy
0
V júli 2021 podala zastrešujúca Európska spotrebiteľská organizácia BEUC a osem jej národných členov, vrátane nezávislej spotrebiteľskej organizácie dTest, koordinovanú sťažnosť prostredníctvom siete pre spoluprácu v oblasti ochrany spotrebiteľa (CPC) na spoločnosť WhatsApp. Predmetom sťažnosti boli agresívne praktiky WhatsApp zo začiatku roka 2021, ktorými boli používatelia tejto aplikácie vystavení pri aktualizácii podmienok na používanie služieb a zásad na spracovanie osobných údajov. V týchto zásadách boli vykonané nejasné, netransparentné a bližšie nevysvetlené zmeny, ktorých cieľom bolo zrejme umožniť prenos osobných údajov spotrebiteľov materskej spoločnosti Facebook (Meta) a ďalším tretím stranám. Európska komisia a európska sieť orgánov na ochranu spotrebiteľa teraz sťažnosť po dialógu so spoločnosťou WhatsApp uzavreli. Výsledkom je obyčajný záväzok spoločnosti k tomu, že sa v budúcnosti „bude zlepšovať“. Táto správa je pre spotrebiteľov sklamaním. V pondelok 6. marca 2023 v ...

​dTest, o.p.s.

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať