Ako na to 23.06.2016 0 C++ pod Windows / Dialógy III / 11. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál DOMÁCA ÚLOHA. Pozrime sa bližšie, ako sa mala riešiť domáca úloha z predchádzajúcej časti. Išlo o „manuálne“ vykonanie kontroly, či text v poli IDC_GETNAME nie je dlhší ako 15 znako ...
Ako na to 23.06.2016 0 C++ pod Windows / Dialógy II / 10. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Po mesiaci sa opäť stretávame. Keďže máme dnes toho prebrať neúrekom, poďme sa radšej hneď venovať naším dialógom. Mechanizmy DDX a DDV. Ak ste doteraz pracovali s Visual Basicom ( ...
Ako na to 23.06.2016 0 C++ pod Windows / Dialógy I / 9. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Začal sa nám mesiac apríl, alebo ako ho mnohí nazývajú, mesiac bláznov. A práve titulom „blázni“ mnohí označujú nás – počítačových nadšencov. Veď prečo nie? Každý je svojím spôsobom ...
Ako na to 22.06.2016 0 C++ pod Windows / Mapovacie režimy a rolovanie / 8. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Začal sa nám marec – mesiac kníh. Ako sa tak pozerám na uponáhľaný vývoj, rôzne „future“ vízie a predpovede, dúfam, že marec ostane mesiacom kníh aj naďalej a že sa nezmení na mesia ...
Ako na to 22.06.2016 0 C++ pod Windows / Class Wizard a správa tried / 7. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Mesiac ubehol a my sa opäť stretávame pri seriáli C++ pod Windows, ktorý dospel už k svojej siedmej časti. Takže čo je nové? Už asi všetci viete o novom webe PC REVUE. Ak vás zaujím ...
Ako na to 22.06.2016 0 C++ pod Windows / AppWizard a tvorenie aplikácie / 6. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Silvestra a Vianoce máme za sebou, dúfam, že ste plní sily a energie do nového roku a že ste si dali veľa predsavzatí, ktoré hodláte aj splniť. Nech vám to teda vyjde a dúfam, že vá ...
Ako na to 22.06.2016 0 C++ pod Windows / Knižnica Microsoft Fundation Class / 4. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Pred mesiacom sme si dokončili opis „klasického“ programovania vo Windows, ktorému sme venovali prvé tri časti seriálu. V nasledujúcich častiach sa budeme venovať knižnici Microsoft ...
Ako na to 22.06.2016 0 C++ pod Windows / Objekty Windows / 3. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál V predošlej časti seriálu som vám sľúbil, že v tejto časti si dokončíme rozbor príkladu Hello a uvedieme si aj niečo o kontexte zariadení a GDI objektoch. Svoj sľub hodlám dodržať. ...
Ako na to 22.06.2016 1 C++ pod Windows / Úvod do programovania pod Windows / 2. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Mesiac uplynul a ja vás opäť vítam pri druhej časti seriálu C++ pod Windows. V predošlej časti sme si spomenuli základné pojmy z programovania pod Windows a uviedli sme si rozdiely ...
Ako na to 22.06.2016 1 C++ pod Windows / Úvod / 1. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Vítam vás pri novom seriáli o programovaní. Ako z názvu môžete usúdiť, pôjde o programovanie pod operačným systémom Microsoft Windows využitím jazyka C++. Ak ste si teraz pomysleli, ...
Biznis 10.06.2016 0 Microsoft chce zblížiť Xbox a Windows. Od leta budú mať zjednotený obchod Okrem aplikácie podporujúcej hranie hier pri 60 fps a začlenenia Cortany čaká Xbox One v lete aj ďalšia zmena. Microsoft chce spojiť Xbox Store a Windows Store a vytvoriť tak jednu lokalitu, kde používatelia nájdu všetko, čo budú potrebovať pre Windo ...
Ako na to 22.05.2016 0 Vývoj pre Windows 10 – Dynamické dlaždice / 11. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Vo Windows 8 a 8.1 boli dynamické dlaždice doslova výkladnou skriňou aplikácií a majoritným prvkom na ich spúšťanie. Windows 10 sa čiastočne vrátil k osvedčenej koncepcii desktopu, ...
Ako na to 06.04.2016 0 Vývoj pre Windows 10 – Štruktúra používateľského rozhrania aplikácie / 10. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Len málo aplikácií vystačí s používateľským rozhraním, ktoré sa zmestí na jednu obrazovku. Preto dizajnéri a vývojári používajú rôzne spôsoby ako zväčšiť plochu, ktorú má používateľ ...
Ako na to 03.03.2016 0 Vývoj pre Windows 10 – Prispôsobenie používateľského rozhrania / 9. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Vaša UWP aplikácia pre Windows 10 sa musí vedieť prispôsobiť nielen rôznym veľkostiam a rozlíšeniam displeja na rôznych typoch zriadení od smartfónov až po veľkoplošné obrazovky, al ...
Ako na to 17.12.2015 0 Vývoj pre Windows 10 – Publikujeme aplikáciu do Windows obchodu II. / 7. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Aby ste mohli odladenú aplikáciu publikovať do obchodu Windows, musíte ju dôkladne otestovať a skontrolovať, či má všetky potrebné formálne a grafické náležitosti, predovšetkým vypl ...
Ako na to 01.12.2015 0 Vývoj pre Windows – Publikujeme aplikáciu do Windows obchodu / 6. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Kľúčový moment životného cyklu aplikácie je jej publikovanie do aplikačného obchodu. Je to vyvrcholenie snahy vývojára alebo tímu tvorcov. Aby sme vás čo najviac motivovali na tvorb ...
Ako na to 26.10.2015 0 Vývoj pre Windows 10 – Migrujeme aplikácie pre Windows 8.1 a Windows Phone / 5. časť Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Ak máte vytvorené aplikácie pre niektorú z uvedených platforiem, prípadne univerzálnu aplikáciu pre Windows a Windows Phone 8.1, ich migrácia na univerzálnu Windows Platform (UWP) a ...