Ako udržať pozornosť študentov vo virtuálnej učebni
Aktívne zapojiť študentov do vyučovania v triede je niekedy náročné. No ešte náročnejšie to môže byť pri vyučovaní na diaľku. Našťastie technológia môže poskytnúť doplnkové stratégie zamerané na to, aby študenti reagovali. Veľa platforiem na videočet má funkciu na kladenie otázok, pri ktorej študenti vidia položenú otázku na obrazovke. Umožní to učiteľovi odhadnúť, čo trieda chápe a čo treba prípadne ešte zopakovať.
Ak iba 35 percent triedy odpovie na otázku správne, možno stojí za to venovať vysvetleniu daného problému trochu času navyše. Ďalšia užitočná funkcia sú diskusné miestnosti. Umožní rozdeliť študentov do malých skupín, aby pracovali na spoločnom zadaní.
Najprv začnete so všetkými študentmi v jednom videohovore a potom ich kliknutím na tlačidlo rozdelíte do malých skupín, aby pracovali na úlohe pomocou nástroja na spoluprácu, ako sú Dokumenty Google. Budú tak hovoriť iba so spolužiakmi v tejto skupine. Vyučujúci sa môže prepínať medzi skupinami, aby ich skontroloval a pomoh ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH