Celosvetová štúdia ochrany súkromia na internete odhalila protichodné názory medzi spotrebiteľmi
Spoločnosť EMC Corporation zverejnila závery celosvetovej štúdie EMC Privacy Index, ktorá vyhodnocuje názory spotrebiteľov na ochranu súkromia online. Zo štúdie, ktorej sa zúčastnilo 15 000 respondentov z 15 krajín, vyplýva, že názory medzi spotrebiteľmi sa značne líšia v závislosti na geografickej oblasti a type aktivity, ktorej sa online venujú. Avšak v porovnaní so situáciou spred roka sa 59% respondentov po celom svete domnieva, že majú v súčasnosti menej súkromia. Veľká väčšina respondentov (81%) navyše očakáva, že úroveň súkromia počas nasledujúcich piatich rokov klesne.
Ľudia chcú výhody, ktoré technológie poskytujú, bez straty súkromia. Zo štúdie vyšli najavo tri paradoxy v oblasti ochrany súkromia, z ktorých všetky majú významné dôsledky pre spotrebiteľov, firmy a poskytovateľov technológií:
Paradox „Chceme všetko": Spotrebitelia hovoria, že chcú všetky výhody a pohodlie digitálnych technológií, ale pritom pre ich získanie nie sú ochotní obetovať svoje súkromie.
Paradox „Nič ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH