CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Celosvetová štúdia ochrany súkromia na internete odhalila protichodné názory medzi spotrebiteľmi

Tlačové správy
0
Spoločnosť EMC Corporation zverejnila závery celosvetovej štúdie EMC Privacy Index, ktorá vyhodnocuje názory spotrebiteľov na ochranu súkromia online. Zo štúdie, ktorej sa zúčastnilo 15 000 respondentov z 15 krajín, vyplýva, že názory medzi spotrebiteľmi sa značne líšia v závislosti na geografickej oblasti a type aktivity, ktorej sa online venujú. Avšak v porovnaní so situáciou spred roka sa 59% respondentov po celom svete domnieva, že majú v súčasnosti menej súkromia. Veľká väčšina respondentov (81%) navyše očakáva, že úroveň súkromia počas nasledujúcich piatich rokov klesne. Ľudia chcú výhody, ktoré technológie poskytujú, bez straty súkromia. Zo štúdie vyšli najavo tri paradoxy v oblasti ochrany súkromia, z ktorých všetky majú významné dôsledky pre spotrebiteľov, firmy a poskytovateľov technológií: Paradox „Chceme všetko": Spotrebitelia hovoria, že chcú všetky výhody a pohodlie digitálnych technológií, ale pritom pre ich získanie nie sú ochotní obetovať svoje súkromie. Paradox „Nič ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať