CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Linux / Záver / 45. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Je to až neu­ve­ri­teľ­né, ale to­to je už šty­rid­sia­ta sied­ma časť se­riá­lu. Zna­me­ná to, že se­riál po­kra­čo­val viac ako 5 ro­kov a je čas bi­lan­co­vať – zhr­núť je­ho ob­sah a zhod­no­tiť vý­znam. Ob­sah se­riá­lu Se­riál Li­nux súk­rom­ne i pra­cov­ne vzni­kol na zá­kla­de po­tre­by opí­sať is­té čr­ty Li­nuxu sú­vi­sia­ce s prog­ra­mo­va­ním ap­li­ká­cií. Zdro­jo­vé kó­dy prík­la­dov, kto­ré bo­li príl­ohou se­riá­lu OpenGL v Li­nuxe, bo­li pí­sa­né po­mo­cou nás­tro­jov Li­nuxu, v pros­tre­dí Li­nuxu bo­li prek­la­da­né a spúš­ťa­né. Prá­ve pre­to bo­li pr­vé čas­ti toh­to se­riá­lu ve­no­va­né in­šta­lá­cii a kon­fi­gu­rá­cii Li­nuxu. Nes­kôr sme sa za­obe­ra­li hľa­da­ním náh­ra­dy ap­li­ká­cií, kto­ré sme pô­vod­ne bež­ne po­uží­va­li vo Win­dows. Pre­to­že člán­ky vzni­ka­li kom­plet­ne v Li­nuxe, za­ča­li sme sa ve­no­vať nie­len Li­nuxu a je­ho prog­ra­mo­va­cím nás­tro­jom, ale aj texto­vým, gra ...

Marek Sopko

Všetky autorove články
Linux

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať