S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Poisťovňa bude profilovať čerstvých vodičov podľa Facebooku. Na základe toho určí výšku poistného

0
Vďaka rýchlemu rastu sociálnych médií a osobných technológií majú poisťovne a zamestnávatelia k dispozícii  množstvo dát, na základe ktorých môžu analyzovať klientov alebo zamestnancov. Jedna z najväčších britských poisťovní bude používať sociálne siete na analýzu osobnosti majiteľov áut a stanovenie ceny ich poistenia. Poisťovňa Admiral bude analyzovať facebookové účty vlastníkov áut, ktorí chcú u nej poistiť svoje vozidlo, a hľadať osobnostné črty, ktoré by mohli mať vplyv na bezpečnú jazdu. Napríklad jedinci, ktorí budú identifikovaní ako svedomití, dostanú body k dobru. Poisťovňa bude skúmať najmä príspevky a lajky používateľov Facebooku, ako aj ich zvyky. Napríklad či sa vyjadrujú v krátkych a jasných vetách, používajú zoznamy, či pri stretnutiach s priateľmi dohodnú presný čas namiesto nejasného určenia „dnes večer“. O sebaistote možno usudzovať pri častom používaní výkričníkov či slov ako „vždy“, „nikdy“, a nie „možno“. Iniciatíva je určená pre čerstvých vodičov a vlastníkov ...

Redakcia

Všetky autorove články
poistovna Facebook

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať