Poisťovňa bude profilovať čerstvých vodičov podľa Facebooku. Na základe toho určí výšku poistného
Vďaka rýchlemu rastu sociálnych médií a osobných technológií majú poisťovne a zamestnávatelia k dispozícii množstvo dát, na základe ktorých môžu analyzovať klientov alebo zamestnancov. Jedna z najväčších britských poisťovní bude používať sociálne siete na analýzu osobnosti majiteľov áut a stanovenie ceny ich poistenia.
Poisťovňa Admiral bude analyzovať facebookové účty vlastníkov áut, ktorí chcú u nej poistiť svoje vozidlo, a hľadať osobnostné črty, ktoré by mohli mať vplyv na bezpečnú jazdu. Napríklad jedinci, ktorí budú identifikovaní ako svedomití, dostanú body k dobru.
Poisťovňa bude skúmať najmä príspevky a lajky používateľov Facebooku, ako aj ich zvyky. Napríklad či sa vyjadrujú v krátkych a jasných vetách, používajú zoznamy, či pri stretnutiach s priateľmi dohodnú presný čas namiesto nejasného určenia „dnes večer“.
O sebaistote možno usudzovať pri častom používaní výkričníkov či slov ako „vždy“, „nikdy“, a nie „možno“. Iniciatíva je určená pre čerstvých vodičov a vlastníkov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH