Recept na úspešný e-shop? Tovar doma už nasledujúci deň a dobré recenzie
Slováci sú veľmi nároční zákazníci. Pri nákupoch online by chceli spojiť štandardné výhody kamenného obchodu (tovar okamžite k dispozícii, renomovaný obchod) a e-shopu (široký výber, podrobné informácie o produkte, dobré recenzie na sociálnych sieťach a porovnávačoch, doprava zdarma). Vyplýva to z čerstvých výsledkov tradičného prieskumu spoločnosti DPD, E-shopper barometer 2018.
Slovenskí zákazníci e-shopov najviac oceňujú, ak obchodník ponúka dopravu zadarmo a uvádza detailný popis predávaných produktov. Objednaný tovar najradšej platia v hotovosti po doručení (na dobierku) a doma ho chcú mať už na druhý deň. Naopak, od nákupu ich odradia zlé recenzie na sociálnych sieťach a cenových porovnávačoch, či chýbajúce skladové zásoby.
Online zákazníci nemajú radi, ak pri nákupe objavia skryté poplatky. Podľa prieskumu takmer tretina opýtaných kupuje najradšej v obchodoch, ktoré ponúkajú dopravu zadarmo (32 %) a detailne popíšu predávané produkty (29 %), necelá štvrtina ľudí (23 %) oceňuje ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH