S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Recept na úspešný e-shop? Tovar doma už nasledujúci deň a dobré recenzie

1
Slováci sú veľmi nároční zákazníci. Pri nákupoch online by chceli spojiť štandardné výhody kamenného obchodu (tovar okamžite k dispozícii, renomovaný obchod) a e-shopu (široký výber, podrobné informácie o produkte, dobré recenzie na sociálnych sieťach a porovnávačoch, doprava zdarma). Vyplýva to z čerstvých výsledkov tradičného prieskumu spoločnosti DPD, E-shopper barometer 2018. Slovenskí zákazníci e-shopov najviac oceňujú, ak obchodník ponúka dopravu zadarmo a uvádza detailný popis predávaných produktov. Objednaný tovar najradšej platia v hotovosti po doručení (na dobierku) a doma ho chcú mať už na druhý deň. Naopak, od nákupu ich odradia zlé recenzie na sociálnych sieťach a cenových porovnávačoch, či chýbajúce skladové zásoby. Online zákazníci nemajú radi, ak pri nákupe objavia skryté poplatky. Podľa prieskumu takmer tretina opýtaných kupuje najradšej v obchodoch, ktoré ponúkajú dopravu zadarmo (32 %) a detailne popíšu predávané produkty (29 %), necelá štvrtina ľudí (23 %) oceňuje ... Zobrazit Galériu

DPD

Všetky autorove články
e-shop online web internet peniaze biznis

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať