Už aj firemný softvér chcú manažéri nakupovať cez e-shop
Manažéri chcú nakupovať firemný softvér rovnako, ako si v súkromí objednávajú bežné potreby do domácnosti. Teda online. Príklon B2B segmentu k „e-shopom“ potvrdil nový prieskum od Futurum Research, do ktorého sa zapojila približne tisícka manažérov od stredných až po veľmi veľké podniky naprieč 11 odvetviami.
Medzi zaujímavé zistenia patria:
Online B2B nakupovanie je populárne vďaka prechodu na cloud, rýchlosti aj úspore peňazí:
- dve tretiny respondentov označili za hlavné dôvody pre online nakupovanie podnikových softvérových riešení čas a efektivitu. Pre zhruba 45 percent sa k nim radí aj pohodlnosť.
- 43 percent označilo za dôležitú motiváciu prevádzkovú rýchlosť. Pre približne 37 percent sú to jednoduchosť a bezproblémovosť.
- pre takmer polovicu respondentov bol významným dôvodom príklonu k online nakupovaniu presun podnikového softvéru do cloudu. Ako veľké plus takéhoto spôsobu obstarávania manažéri vnímajú aj znižovanie nákladov (vyše 43 percent) a prevádzkovú efektivitu (36 ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH