Tlačové správy 30.01.2018 0 Mastercard zavádza biometriu ako nový štandard pre bezpečnejšie nakupovanie online Spotrebitelia získajú možnosť využívať biometrické prostriedky, ako je odtlačok prsta alebo rozpoznanie tváre, na overenie svojej totožnosti pri nakupovaní online a platení prostredníctvom služieb Mastercard. Vďaka spoločnosti Mastercard sa biometric ...
Tlačové správy 29.01.2018 0 Kvalita e-shopov rastie so zákazníkmi, no len tie najlepšie môžu byť ShopRoku Slovenské e-shopy majú za sebou ďalší rekordný rok. Vlani sa v nich minulo najviac peňazí v histórii a Slováci sa naučili nakupovať online pravidelne. To pre e-shopy znamená, že sa zároveň naučili aj správne vyhodnotiť kvalitu e-shopov a hľadajú už l ...
Tlačové správy 12.01.2018 0 GDPR: Spotrebitelia budú silnejší K vlastným osobným údajom sa spotrebitelia dostanú jednoduchšie. Zároveň sa dozvedia, ak firmy či úrady o ich údaje prídu a mohlo by ich to ohroziť. Stop marketingovým ponukám bude jednoznačnejší. To je malá ukážka práv spotrebiteľov, ktoré rozširuje ...
Tlačové správy 09.10.2017 0 Slovensko je v nákupoch online silné, v strednej Európe patrí medzi lídrov Slovensko patrí v rámci stredoeurópskeho regiónu k e-commerce špici. V počte e-shopov na obyvateľa nás predbiehajú len Česi, ďaleko za nami zaostali aj Nemci. Navyše až tri štvrtiny Slovákov, ktorí sa pripájajú na internet, na ňom aj nakupujú. Slove ...
Internet 26.09.2017 0 Zodpovedné a bezpečné správanie sa v online svete „Online svet je odrazom nášho reálneho sveta.“ Aj toto veľmi výstižné tvrdenie renomovaného odborníka na psychológiu profesora Davida Šmahela zaznelo na tlačovej konferencii Kaspersky Lab venovanej paralelným online svetom a bezpečnosti mládeže. Int ...
Tlačové správy 19.07.2017 0 Nespokojní s kuriérom? Nebojte sa to povedať! Zákaznícke skúsenosti s doručením môžu mať vplyv na celkové hodnotenie e-shopu, pretože kuriér môže byť jediným priamym kontaktom predajcu a zákazníka. Aj preto sú už dnes hodnotenia dopravcov súčasťou hodnotiacich formulárov. Komfort a rýchlosť nak ...
Biznis 23.01.2017 0 Ako dlho trvá online nákup na Slovensku a v Európe (infografika) Pochopenie zákazníckeho správania je jedným zo základných pilierov úspešného e-commerce podnikania. Udržateľná úroveň konverzií je podmienená kontinuálnym zberom informácií o zákazníkoch. Jedným z ukazovateľov zákazníckeho správania je čas trvania on ...
Tlačové správy 02.08.2016 0 Ako reklamovať dovolenku kúpenú online Nižšia cena a širší výber než v kamennej predajni, pohodlný nákup aj z domu, možnosť porovnať ponuky, dozvedieť sa viac o lokalite a ubytovaní z recenzií a ušetrený čas sú najčastejšie dôvody, prečo čoraz viac Slovákov kupuje dovolenky online. Slová ...