Konverzačná hra Digitálni rodičia dosiahla míľnik 10 000 € a je pripravená obohatiť rodinné Vianoce
Občianske združenie Digitálni rodičia s nadšením oznamuje, že projekt ich konverzačnej hry Digitálni rodičia úspešne prekročil hranicu 10 000 € v rámci crowdfundingovej kampane na platforme StartLab. Vďaka tejto podpore už prvé hry putujú k svojim novým majiteľom, ktorí budú môcť vyskúšať diskusie o digitálnom svete priamo vo svojej obývačke.
Cieľom projektu je vytvoriť priestor pre otvorenú komunikáciu medzi rodičmi a deťmi na tému digitálneho sveta a technológií. „Sme veľmi vďační za každého, kto podporil našu myšlienku. Vidíme, že téma rezonuje a veríme, že hra pomôže rodinám lepšie porozumieť svetu, v ktorom sa naše deti pohybujú,“ hovorí Barbora Okruhľanská z projektu Digitálni rodičia.
Projekt Digitálni rodičia sa týmto míľnikom nekončí – občianske združenie pokračuje v zbierke s cieľom dosiahnuť 15 000 €, aby mohlo priniesť hru ešte väčšiemu počtu rodín či do slovenských škôl a knižníc. Hra je zároveň ideálna ako vianočný darček, ktorý môže obohatiť rodinné chvíle počas sviatkov.
„Naším hlavným cieľom je podporiť lepšiu komunikáciu v rodinách. Sme občianske združenie a projekt vznikol ako reakcia na potrebu rodičov i detí rozprávať sa o digitálnych technológiách a ich výzvach,“ dodáva Peter Šebo spoluautor projektu.
Viac informácií o konverzačnej hre a o aktuálnej zbierke nájdete na http://www.StartLab.sk/digitalnirodicia. Hra je dostupná aj na predobjednávky a každá podpora smeruje na rozvoj podcastu, prednášok a na ďalšie aktivity v rámci projektu Digitálni rodičia.