S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Panasonic vstupuje do jubilejného 100. roku svojej existencie s intenzívnou marketingovou podporou kľúčových kategórií

Tlačové správy
3
V apríli sa začal fiškálny rok spoločnosti Panasonic s poradovým číslom 100. Značka sa od svojho vzniku zameriava na možnosť prirodzene inovovať, zlepšovať ľuďom ich životy. Nie je tomu inak ani v Slovenskej a Českej republike, kde sa produkty Panasonic nielen predávajú, ale aj vyrábajú tak, aby boli skutočným prínosom pre zákazníkov. Aj tento rok má Panasonic naozaj "nabité" v oblasti spotrebnej elektroniky a rozhodol sa dať o tom vedieť hneď dvomi kampaňami. Ich cieľom je rovnakou mierou podpora predaja, posilnenie povedomia o značke a oslovenie novej skupiny zákazníkov, predovšetkým generácie Z.   Kampaň I. OBJAV SVOJU audioDNA - podpora produktov kategórie audio video (AV) Koncept: Phoenix Communication, Vizuál: Grep, Fox Hunter, Videá: FLUX FILMS, Microsite: Webmotion, Online kampaň: Grep Panasonic sa touto kampaňou snaží upevniť dlhodobo silnú pozíciu v segmente audio video a spolieha pritom na emócie zákazníkov. "Snažili sme sa urobiť niečo nové a hravou, zábavnou formou ... Zobrazit Galériu

Phoenix Communication a.s.

Všetky autorove články
Panasonic LED OLED kampan

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať