Panasonic vstupuje do jubilejného 100. roku svojej existencie s intenzívnou marketingovou podporou kľúčových kategórií
V apríli sa začal fiškálny rok spoločnosti Panasonic s poradovým číslom 100. Značka sa od svojho vzniku zameriava na možnosť prirodzene inovovať, zlepšovať ľuďom ich životy. Nie je tomu inak ani v Slovenskej a Českej republike, kde sa produkty Panasonic nielen predávajú, ale aj vyrábajú tak, aby boli skutočným prínosom pre zákazníkov. Aj tento rok má Panasonic naozaj "nabité" v oblasti spotrebnej elektroniky a rozhodol sa dať o tom vedieť hneď dvomi kampaňami. Ich cieľom je rovnakou mierou podpora predaja, posilnenie povedomia o značke a oslovenie novej skupiny zákazníkov, predovšetkým generácie Z.
Kampaň I.
OBJAV SVOJU audioDNA - podpora produktov kategórie audio video (AV)
Koncept: Phoenix Communication, Vizuál: Grep, Fox Hunter, Videá: FLUX FILMS, Microsite: Webmotion, Online kampaň: Grep
Panasonic sa touto kampaňou snaží upevniť dlhodobo silnú pozíciu v segmente audio video a spolieha pritom na emócie zákazníkov. "Snažili sme sa urobiť niečo nové a hravou, zábavnou formou ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH