Prieskum o e-službách: Spokojnosť firiem stúpa
Keď sa povie elektronické služby štátu, ľuďom ako prvé napadnú diaľničné známky, informácie z katastra a daňové priznania. Väčšina tých, ktorí e-služby používajú, je s nimi spokojná, páči sa im úspora času a komfort. To sú niektoré zistenia, ktoré priniesol prieskum Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu o spokojnosti s elektronickými službami štátu.
„Pre rozvíjanie a zlepšovanie elektronických služieb, rovnako ako pre zvyšovanie ich používanosti, musíme systematicky sledovať spätnú väzbu od bežných občanov aj od podnikateľov,“ uviedol Richard Raši. „Prieskum ukázal trend rastu spokojnosti firemných respondentov, ktorý ukazuje, že tieto služby sa zlepšujú. Vzostupný trend musíme udržať, a to tak, že budeme služby flexibilne prispôsobovať meniacim sa a novým potrebám používateľov,“ dodal.
Prieskum podľa vicepremiéra potvrdil, že najpotrebnejšou zmenou v online službách je ich zjednodušenie. „Nesmie sa zanedbávať ani informovanie. Ľudia totiž často nevedia, čo vše ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH