Slováci sa pred nákupom v kamennej pobočke stále viac spoliehajú na informácie z internetu
Cesta slovenských spotrebiteľov do kamenných pobočiek stále častejšie začína práve na internete. Podľa prieskumu agentúry MillwardBrown realizovaného v spolupráci so spoločnosťami Google a O2 Slovakia, bolo až 31% nákupov zákazníkov mobilného operátora uskutočnených na základe informácií, ktoré si vyhľadali na internete.
Internet zohráva v spotrebiteľskom správaní Slovákov čoraz významnejšiu úlohu. Podľa výsledkov štúdie nielenže narastá celkový počet tržieb v online, ale navyše až 4 z 10 nákupov na pobočke sú ovplyvnené informáciami, ktoré si zákazník priniesol z onlinu. Čoraz väčší vplyv má internet aj na finálne rozhodnutie zákazníka o kúpe (11 % zo všetkých nákupov), hneď po nákupe realizovanom po návšteve predajne (33 %) či na základe odporúčania známych (15 %). Pre mnohých tak internet tvorí často prvý a najrelevantnejší zdroj informácií, ktorí ovplyvňuje ich nákupné rozhodnutia.
Z toho jasne vyplýva, že informácie, ktoré nájde zákazník na internete, sú pre neho často rozhodujú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH