Zákaznícka báza O2 vzrástla medziročne o takmer 13% na 1,61 milióna zákazníkov
Mobilný operátor O2 Slovakia dosiahol v prvom polroku 2014 výnosy vo výške 102,8 mil. €. K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 12,6 % na 1,608 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v úvodnom polroku 2014 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 7 %.
„O2 aj v tomto roku napreduje vo svojich plánoch. Dôkazom skvelých výsledkov a dobrých rozhodnutí je rast zákazníckej bázy, ktorá v druhom kvartáli prekročila hranicu 1,6 mil. aktívnych zákazníkov. Neustále prinášame služby, ktoré ľudia naozaj využívajú. Zrušenie viazanosti pre firemných zákazníkov ako aj volania, správy a internet v Českej republike za ceny ako na Slovensku sú kroky, ktoré zákazníci mobilných služieb oceňujú. V najbližšom období sa chceme sústrediť na budovanie infraštruktúry na báze technológie LTE," uviedol Martin Vlček, generálny riaditeľ spoločnosti O2.
Celkové výnosy spoločnosti v prvom polroku 2014 dosiahli 102,8 mil. €. Priemerný mesačný výnos ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH