Firmy ukazujú na svojich weboch falošné obrázky „zamestnancov“, ktorí v skutočnosti neexistujú
Vyšetrovanie Evana Ratliffa pre web Business Insider zistilo, že niektoré spoločnosti používajú na svojich stránkach v sekcii O nás falošné obrázky „zamestnancov“, generované umelou inteligenciou, aby spoločnosť vyzerala väčšia. Ratliff hovoril s Lukasom, mužom stojacim za rakúskou testovacou spoločnosťou s názvom takeIELTS, ktorý potvrdil, že na jej stránke sa použilo niekoľko falošných obrázkov.
Ratliff si u „zamestnancov“ všimol niekoľko anomálií, jeden mal len jednu náušnicu a druhý mal oholenú len jednu stranu tváre. Lukas povedal, že spoločnosť má napriek tomu veľa pozitívnych recenzií od legitímnych zákazníkov a dojem veľkého počtu pracovníkov zlepšil dôveryhodnosť takeIELTS. No keď sa Ratliff o niekoľko mesiacov neskôr prihlásil na web takeIELTS, zistil, že Lukas odstránil všetky falošné obrázky a zmenil názov spoločnosti.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_4}}
Používanie generatívnych kontradiktórnych sietí (Generative Adversarial Network – GAN) na vytváranie „neexistujúcich ľ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH