Čo musia urobiť kreatívci, aby prežili?
Kreatívny priemysel sa pod náporom AI rýchlo mení. Je preto nevyhnutné pripraviť sa na významné zmeny, ktoré nás čakajú v nasledujúcich 15 rokoch.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Vzostup AI a ďalších nových technológií dramaticky pretvorí kreatívny priemysel. Problém je v tom, že nevedno, aké zmeny to budú, a pravdepodobne sa to ani nedozvieme, kým nenastanú. Ako by teda mali kreatívci reagovať? Podľa niektorých jednoducho tým, že budú kreatívni. No byť kreatívny neznamená len byť dobrý v dizajne alebo držať krok s novými trendmi. Kreativita je niečo, čo sa rodí zo zvedavosti. Dobrá rada teda znie: Klaďte viac otázok, hľadajte viac odpovedí, riešte problémy, o ktorých ľudia ani nevedia, že existujú. A ešte niečo: Vrchol nie je míľnik, ale kontrolný bod. Nezastavujte sa na vrchole, odvážte sa ísť ďalej.
AI preberá mnoho opakujúcich sa úloh, ako napríklad retušovanie obrázkov, ktoré kedysi tvorilo základ celých kreatívnych úloh. No je nepravdepodobné, že by sa umelá inteligencia ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH