ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Umelá inteligencia a chatboti

0
Umelá inteligencia nachádza čoraz širšie uplatnenie vo všetkých segmentoch podnikania. Medzi priekopníkov patria aj banky, ktoré do svojich systémov integrujú umelú inteligenciu s cieľom zlepšiť používateľské skúsenosti zákazníkov s bankovými produktmi. Analytici predpokladajú, že rozmach umelej inteligencie v bankovníctve a finančných službách nastane v horizonte troch rokov. V súčasnosti sme v prvej fáze, keď banky integrujú umelú inteligenciu na zjednodušenie a vyššiu intuitívnosť komunikácie s klientmi. Logickým pokračovaním bude ďalšia fáza, v ktorej sa umelá banková inteligencia bude snažiť porozumieť nielen zámerom zákazníkov sformulovaným v prirodzenom jazyku, ale aj ich pocitom a emóciám. Všetko s cieľom zlepšiť interakciu klienta s internetovou bankou a poskytnúť čo najdokonalejšiu používateľskú skúsenosť. Každý zákazník má individuálne potreby a priority a banky sa snažia čo najlepšie ich uspokojiť. V tejto fáze zároveň mnohé banky nasadia umelú inteligenciu (AI) ako primár ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
umelá inteligencia AI technológie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať