Umelá inteligencia a chatboti
Umelá inteligencia nachádza čoraz širšie uplatnenie vo všetkých segmentoch podnikania. Medzi priekopníkov patria aj banky, ktoré do svojich systémov integrujú umelú inteligenciu s cieľom zlepšiť používateľské skúsenosti zákazníkov s bankovými produktmi.
Analytici predpokladajú, že rozmach umelej inteligencie v bankovníctve a finančných službách nastane v horizonte troch rokov. V súčasnosti sme v prvej fáze, keď banky integrujú umelú inteligenciu na zjednodušenie a vyššiu intuitívnosť komunikácie s klientmi. Logickým pokračovaním bude ďalšia fáza, v ktorej sa umelá banková inteligencia bude snažiť porozumieť nielen zámerom zákazníkov sformulovaným v prirodzenom jazyku, ale aj ich pocitom a emóciám. Všetko s cieľom zlepšiť interakciu klienta s internetovou bankou a poskytnúť čo najdokonalejšiu používateľskú skúsenosť. Každý zákazník má individuálne potreby a priority a banky sa snažia čo najlepšie ich uspokojiť. V tejto fáze zároveň mnohé banky nasadia umelú inteligenciu (AI) ako primár ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH