Fygitál: Prelínanie fyzického a digitálneho sveta
Fygitálny znamená spojenie fyzického tovaru a zážitkov s digitálnymi. Ide o využitie technológie na vytvorenie bezproblémovej zákazníckej skúsenosti. Tento výraz sa vo všeobecnosti vzťahuje na maloobchodné skúsenosti a marketingové stratégie.
Kombinácia fyzického a digitálneho tovaru na zlepšenie zážitku spotrebiteľov nie je nič nové. Termín zaviedol v roku 2007 Chris Weil, predseda predstavenstva spoločnosti Momentum Worldwide, aby opísal spojenie medzi fyzickými a digitálnymi ekosystémami. V tom čase inovatívny koncept fygitálneho zvýrazňoval veľký potenciál značiek osloviť spotrebiteľov pomocou fyzických aj digitálnych prostriedkov.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Pandémia v roku 2020 urýchlila miešanie fyzického a digitálneho sveta. Keďže mnohí z nás boli oddelení od priateľov, rodín a spolupracovníkov, chýbala nám sociálna interakcia. Záchranou boli technológie. Vďaka používaniu softvéru na virtuálne stretnutia a iných foriem digitálnej komunikácie bola globálna ekonomika s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH